13 Haziran 2013 Perşembe

MADE BY MAIDE.. Tasarımda yeni bir marka doğuyor...

Arkadaşlar Merhaba, uzun zamandır yazmadığımı biliyorum, çocuk, iş, sohbetler, ev alışverişleri filan derken bir türlü vakit ayıramadığım bloğuma geri dönmüş bulunmaktayım, bir sürü malzemem var yazmak için ama bir türlü ekran başına geçemiyorum.. Instagramı blog gibi kullnanlardanım ama bundan sonra bol bol yazacağımı duyurmak isterim,.. yazarken farkettim bir hayli özlemişim)) bu arada 3 aylarımız herkesin mübarek olsun... Allahım dolu dolu geçirenlerden eylesin...Gelelim konumuza , çocukluk arkadaşım Maide tasarım dünyasına girer de ben yazmaz mıyım ya...renkli kişilğine uygun bir iş... hobi olarak başladığı ayakkabı tasarım işine dört elle sarılarak meslek haline dönüştürdü ve çok güzel tasarımlar çıkarıyor, kendisi çok süslü olduğu için tasarladığı ayakkabılar, kılıflar, gömlekler, t-shirtler ..vb kendini fazlasıyla yansıtıyor,  tabi süs meraklılarına duyurulur:))... bomba gibi başladığı bu yolda başarılarının devamını diliyorummm..instagramdan takip edebilirsiniz :) @madebymaide   ... arkadaşıma sevgiler.. aşağıda yaptığı işlerden sadece birkaçını yayınlıyorum, benim favorilerim kısacası:))

 yeni gelin işi:))
 buna bayıldımm..
 her gardropta olmalı:)
 wuuu...so cute!!
 inci meraklılarına gelsin...
 mutluluk temalı kılıf:))
coverse'ten vazgeçemem diyenlere gelsin:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder